Jag lever :)

Posted on september 30, 2011

0


Inser att jag får sluta lova fler inlägg eftersom jag inte hinner med. Trodde att det skulle fungera som en sporre för mig att jag verkligen skulle göra det, men tiden har inte räckt till. Som vanligt mycket spännande som händer, jag har varit ute och rest en del, både på semester men även som föreläsare. Båda är lika roligt och givande, men alltid lika skönt att komma hem igen. Jag trivs nog allra bäst hemma ändå 🙂

Några av anledningarna till att jag inte hunnit med bloggen kommer att avslöjas inom kort, iallafall en av dem 😉

Av samma anledningar har jag inte fullföljt ”cellullituppdraget” som jag skrev om tidigare. Glömde produkterna hemma vid flera av mina resor och det kändes inte rättvist att utvärdera dem när jag inte använt dem som man ska. Jag ska ta nya tag i detta och återkommer, tills dess tar jag bort inlägget så att ingen undrar vad som hände!

Däremot har jag börjat med ett aminosyretillskott*, och det hoppas jag att jag kommer finna tid att skriva mer om. Aminosyror är såå viktiga för massor av processer i kroppen och ett mycket spännande ämne. Jag älskar biokemi, kroppen är ju verkligen fantastisk!!

Kommande inlägg handlar dock om ett allvarligare ämne, nämligen vaccin. Har skrivit flera inlägg tidigare men nu är det på tapeten igen med Gardasil för tonårstjejer och jag vill göra er uppmärksamma på flera bra artiklar som skrivits de senaste dagarna!

* super för er som tränar, men rekommenderas även till äldre som inte rör sig så mycket och vid bla adhd, och självklart för er som är vegetarianer.

Posted in: Allmänt