Boktips!

Posted on juli 30, 2011

0


Jag har tipsat om den här boken tidigare, men gör det igen. Den är lättläst och innehåller inspiration, recept och många tips om hur du och din familj kan göra enkla livsstilsförändringar för att må bättre! Jag började läsa i den nu igen efter semestern och allt socker vi stoppat i oss, och kommer dela med mig lite av det jag läst… Kanske blir du sugen på att läsa hela boken och göra förändringar du med!

Boken är skriven av den danska familjen Mauritson som genom att ändra sin kost och livsstil fick ett helt nytt liv, men innehåller även intervjuer med olika läkare, forskare och andra experter inom dessa områden. Även om jag inte håller med om allt som skrivs till 100% så tycker jag att det är en mycket bra och läsvärd bok. Just eftersom den är så lättläst och ger konkreta tips till familjer som är sugna på förändring. Sånt gillar jag 🙂 Det ska vara enkelt och roligt att vara nyttig!

Boken kostar just nu 199kr på Adlibris.

Här kan du läsa mer om familjen Kärnfrisk.

