Ooops, vart tog tiden vägen??

Posted on juni 8, 2011

0


Det har snart gått en månad sen mitt senaste inlägg och igår hade jag endast 12 ynka besökare här på bloggen! Helt förståeligt, vem vill läsa gamla nyheter??  Jag lovar förbättring 🙂

Vad har hänt sen sist? Jag åkte till Tyskland på utbildning hos PM International som jag samarbetar med. En heelt underbar vecka. Oj så mycket som  hände med oss som var där. En otrolig självutveckling, och vi åkte hem så fulladdade med energi att planet hade kunnat explodera! 😉 Jag får berätta mer om detta vid en senare tillfälle, men det är iallafall anledningen till att jag inte hunnit blogga – jag har satsat på att lära ut det jag fick lära mig, till mina samarbetpartners här hemma. Och oj så roligt vi haft!! Det bästa av allt med det här jobbet är att hälsa sprider sig som ringar på vattnet till alla vi kommer i kontakt med – precis i enlighet med Quantum Hälsans syfte! (Är det någon som är intresserad av att vara med o sprida hälsa o samtidigt tjäna lite extra pengar, kontakta mig).

Har också varit på en kurs om inflammationer, mycket intressant och aktuellt då många idag går omkring med konstanta låggradiga inflammationer i kroppen. Hur påverkar det oss och vad kan vi göra åt det? Mer om detta kommer…

Nu ska jag åka till Scintilla Helhet och hålla ett inspirationsmöte. Härligt att få inspirera andra! Gör det idag du med, inspirera de du möter!!

Posted in: Allmänt, Inspiration