Uppdatering…

Posted on maj 15, 2011

0


Över en vecka sedan jag skrev något här på bloggen. Det är så mycket jag vill dela med er men tiden går så fort och ibland måste man prioritera annat. Mycket som händer i mitt liv, både privat och i jobbet. Idag är planen dock att lägga upp flera kortare inlägg så att ni har något att läsa medan jag är borta 🙂

På tisdag åker jag nämligen till Tyskland på utbildning till PM International. Ska bli otroligt spännande och jag lovar att berätta mer när jag kommer tillbaka. Är borta tisdag – söndag så då blir det förmodligen återigen tyst här på bloggen. Har hört att vi kommer att ha ett intensivt schema. På lördag avlsutar vi med världskongress och partaj, så kanske ni tom får se lite galabilder här på bloggen! 😉

Har inte hunnit skriva om PM och deras fantastiska produkter här, men en del kan ni läsa på den gamla bloggen samt på min hemsida. Deras produkter har fullkomligen förändrat mitt liv på många plan. Har som ni känner till länge både varit intresserad av och arbetat med hälsa – men aldrig någonsin kommit i kontakt med produkter som ger sådant resultat!

Jag blir lika glatt överraskad varje gång någon av mina kunder berättar om symptom som försvunnit – trots att jag hör det dagligen. Kroppen är verkligen fantastisk, och oväntade saker händer när vi ger den rätt näring/byggstenar. Bara för att ge er ett axplock så har långvarig huvudvärk,migrän, sömnproblem, depression, trötthet, allergier, magproblem, PMS, ja tom tinnitus försvunnit hos personer jag känner som börjat med dessa produkter. Är inte det otroligt??* Läs även under nöjda kunder på hemsidan. Är du nyken så berättar jag gärna mer! Kontakta mig

* måste bara tillägga att näringen är naturlig, från frukt och grönsaker, ej syntetiskt, tillverkade enligt GMP standard och har flera vetenskapliga studier bakom sig. Samt deras unika, patenterade NTC teknik som gör att den går direkt ut till cellerna – men det här får jag berätta mer om en annan gång! 😀

Posted in: Allmänt, Näring